Az országut szélén.

2009.11.24. 13:37

Ki akaszto ujra éreztem,ujra a gondolatim közöt turkált,egyik este alvás elöt.Nem értem hogy lehet ez,de nem si akarom kideriteni,nem akarok gyengédséget érezni,oda lene a világom ami most elég stabiligen félek de miért is ne félnék?Rég éreztem ilyet.vagyis zat hogy érdeklödöm,tudom zavaros,de higyjétek el én is elégé ösze vagyok zavarva és már megint nincs cigim,és az irás se megy probálom de nem tudom kiöntnei a lelkem,ez is csak egy szánlmas probálkozás,nem jönek ugy abbetük és a szavak ahogy kéne.Erölködök minden mondatnál.Biztos benem vana  hiba.

Na mindegy csáó

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr841548801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsandi 2009.11.24. 20:08:59

Szia!
Köszi a kommentet! :) Egyébként igen nyálas és nyalis lett az írásom, legszívesebben a ténylegeset írtam volna, mert hogy azt az én iskolámat a t-home pályázatára írtam, és kikötés volt, h pozitív dolgokat kell írni a suliról. No meg az az 1 milkás fődíj se lenne rossz :D:P ha gondolod próbáld meg te is, annyit megér (a közönségdíj is 100 000 ft) és volt suliról is lehet írni.Nem engedi, h felrakjam a linket, szal csak keress rá a Google-ban, hogy t-home pályázat, az első találat (mixonline).
Amúgy nekem is szokott "uborkaszezonom lenni" vagyis hogy nem tudok mit írni, olyankor tényleg felesleges is erőltetni. Egyébként szívesen olvasnám tovább az Egy öregember életét :)(ha számít ez valamit)
Ijesztő egyébként, mennyi hasonlóság van köztünk... egyenesen félelmetes :D Ezért is kísérem figyelemmel a blogodat :P:)
Mindegy, már megint elszaladt velem a ló, írok, mint Jókai... lényeg: majd szavazz rám az eneletem-en, ha felteszik végre az írást :) és sok sikert továbbra is! Üdv: Andi
süti beállítások módosítása