10 perc

2012.03.29. 16:00

 Reggel 9kor keltem.Ki takarítottam,porszivoztam,felmostam kokuszos padló ápoloval,föztem ebédet valami vegát mert menyasszonyom azt szereti,én nem annyira de hát ez nem érdekel.És tünödtem mit csináljak hogy feldobjam a napot örülök hogy ma nem dogozok de mégse vagyok boldog.Valami hiányzik és nem tudom mi lehet ez a nikotin vágy de nem hiném az elmult hat honapba amiota nem gyujtotam rá naprol napra vissza tér,ha nem dögölnék bele valoszinüleg dohányoznék.Nem is volt jobb annál mint amikor a füst betöltöte a tüdödet és meg könnyebbültél.De hát már az sincs meg semmi más.Már csak iszom néha ez za egyetlen káros szenvedélyem.Mindjárt mehetek el itthonról,találkozom menyasszonyommal (ezen tul M. mert ez igy tul hosszu,és még nekem is szokatlan).Na szóval picit elkalandoztam mint mindig ehez nagy tehetségem van.Tehát valaminek a hiányról beszéltem.Amint látszik irok ez már rohadt régen volt és nem tudom medig fog tartani lehet pár napig lehet évekig lehet csak 10 percig.Tudja a fene azt visszont tudom hogy M. és a munka rombolja a kreativitásom már lasan másfél éve egy szót nem irtam le amit nem volt kötelezö.De mondjuk már teljesen más személyiség is vagyok.Már máshol dolgozom együtt éllek M.el és probáljuk magunkat eltartani.Ami ebbe a tetves országba igen szar söt talán ennél is rosszabb.De hát ez van Magyarnak születem címerrel a homlokomon mint István népének tagja.De nem politizálok csak a kreativitásom akarom vissza szerezni hátha megy ha nem akkor ugy is mindegy.

Már nem vagyok gyerek és bárcsak lenék, aki még tologatja a kismotorját a flaszteren,vagy játszik a müanyag katonáival és közbe hülye hangokat add ki,vagy lenék ujra táborba ahol hevesen csokoloztam egy csajjal a füvön. De ezt már kinötem már csak emlékek és ott is maradnak és néha boldogá tesznek vagy szomorúvá. Most már felnött vagyok aki épp tervez kutyát venni és megy holnap éjszaka dolgozni.

Hát ez az én 10 percem.

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr614348188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása