Scatman

2009.10.21. 10:27

Egyik reggel elhatároztam haza felé menet eszek egy gyrost az örsön.Nem tom ti hogy vagytok vele de én még nem látam embert gyrost kulturáltan eni mert ha beleharapsz kifolyik minden belöle,tehát nekem se sikerül inkáb a szám törölgetésével probáltam leplezni aztán még egy cigi is bele fért a buszmeg álonak támaszkodva,igazábolvicces volt az emberek tömegét nézni akik igyekeznek munkába és suliba,a fáradt arcokat:D.Én ép haza felé tartotam munka után egyet aludni.Általába melo után soha nem vagyok álmos.Elhatároztam midnen héten tartok egy gyros napot mert rohadtul izlet.De kb amikor menem kelet volna meloba éreztem valami nics rendben,hát kb a klotyon töltötme a melo elöti fél orám,és a melo se volt kelemes egy ideig,de egy ernöü menü rendbe hozot,nem tudom hogy de tényleg rendbe rakot,hajnalba hazafelé menve szitkozodtam még egyszer nem eszem ott,reggel bátyámnak el ujságoltam és erre csak nevetet,és helye4selt ezt egyszer ö is bejátszota ott.És ez lett a vége.Joh már én is csak mosolyogni tudtam de soha ne egyetek ott baszki:D.Ez jo tanács:DNa ez az egyik történés az életemböl.A másik egy lányhoz füzödik akit egy nyári táborba ismertem meg,tetszik meg midnen és ez fura vagyis már az hogy tetszik furán érint az elözö "kapcsolatom után".Nem vok szerelmes ezt tisztázuk még egyszer nem esek bele ebbe a hibába,hogy azt mondjam valakinek hogy szeretem csak akor teszem meg,ha már tényleg ott tart a kapcsolatunk és át élt egy két dolgot adig nem,de nem tudok mit kezdeni vele egy már van két udvarloja igy hogy rugjak labdába?Kettö naon jo barátok vagyunk és mondta tudja hogy tetszik nekem ö de nem akarja elrontnai a barátságot és ebbe igaza van,de olyan nagy a kisértés habár nem hiném hogy neki bejönék,de ne mtudom hogy meg probáljam e.

És a végére mostanába Scatmant halgatok ma lehet már senki nem tudja ki ö,de szeritnem 20fölöt azért elég sokan ismerik.Ugy gondolam bemásolom azu éelt történetét mert tanulni lehet belöle,több ilyen ember kéne.

Scatman John 1942. március 13-án született John Paul Larkin néven a kaliforniai El Monte városában. Az amerikai kissrác sokáig szenvedett társai kiközösítésétol, akik dadogása miatt állandó céltáblájuknak tekintették. Ez az érzés végigkísérte egész pályája során. Larkin úr a '70-es évek elejétol kis Los Angeles-i klubokban lépett fel, ahol jazz-zongoristaként saját magát kísérte, kevés sikerrel. Ám 1994-ben fordult a kocka. Az addig mellozött zenész gondolt egy merészet, és hátrányát megpróbálta elonnyé változtatni. A tradicionális dadogós jazzéneklési módot, a scattelést elegyítette az akkoriban divatos pop és dance hangzással, és csodák csodája, egy csapásra világhíres lett vele. Elso, Scatman (Ski-Ba-Bop-Ba-Dop) címu dalának megjelenése óta négy albumából több mint 20 millió lemezt adtak el világszerte.Ennek ellenére o nem felejtette el, honnét is indult. Több, az elesett, kiközösített embereket támogató alapítványt hozott létre, amelyek közül a Scatman Fundationhez nevét is adta. Azt szerette volna, hogy mindenki boldogan, eloítéletektol mentesen élhessen Földünkön. Dalaiban is a tolerancia fontosságát, az emberi másság tiszteletben tartását és a rasszizmus teljes felszámolását hirdette.

Súlyos rákbetegségét sem kürtölte világgá, csendben harcolt ellene amíg tudott. Freddie Mercuryhoz hasonlóan o is az utolsó pillanatig dolgozott, így még be tudta fejezni ötödik, Take Your Time címu lemezének felvételeit. Azonban alig száradt meg az elso kislemezre kimásolt dal borítóján a festék, várták a koncertek, de a dadogós, nagybajuszú öregúr végleg vette a kalapját, és elment. 57 évesen Los Angeles-i otthonában, felesége, Judy karjában érte a halál 1999. december harmadikán. Utolsó, még életében megjelent dalának japán címe szerint (Ichi, ni, san...go!) azonban menni kell tovább...

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr181464957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Daemona 2009.10.22. 11:17:36

Hátő... :D Alap, hogy aluljáróban nem eszünk gyrost, nem tudom... Te eddig a holdon éltél?:D Amúgy Scatmant szerintem mindenki ismeri ahogy Edith Piaf-ot vagy az ABBA-t is... Ez olyan alap dolog, mint a Tom & Jerry. Mindenki vágja. :)

Pán Péter 2009.10.22. 13:53:27

Hát akkor csak én élek szar környezetbe:DItt semit nem vágnak:D
süti beállítások módosítása