Szokásos nap.

2010.09.20. 02:39

Be mentem 4re dolgozni 9 ora és mindjárt szabadulok.Oktatam ma is az ujakat.Persze káosz volt konyhán mert a dalai láma hivei nálunk kajálnak két napja.Bár nem tudom hopgy a budhizmus és burgeres kaja hogy füg össze:D.Másfél ora alatt rendet is teremtetem a káoszbol.Este már elégé hulla voltam keveset alszom tuti az a baj.Barátnöm 29.e ota vagyunk együt felhozta hogy milenne akkor ha tényleg össze költöznénk,de persze csak ha akarom,hát igent mondtam mit kelet volna?meg van a pozitiv és a negativ oldala is.De nem tudom kurva korai még nem is ismerjük anyira egymást bár lehet igy izgalmasa az éelt,arrol meg már rég letetm hogy öröké fog tartani a dolog tudom hogy nem,nincs oylan kapcsoalt ami idö állo.

Este 10körül haverom szolt menjek már félpercre hátra az öltözöbe.Tudtam mit akar a wc ott is várt a két ezres és egy kis fehér.Persze akármivel felszivhatnám de a pénz még is csak stilusosabb.Gyorsan meg is tekertem fél perc mulva már a konyhán vok és az oromtat probálom ki tisztitani hangos szipogásal.Persze nem tul látványosan hogy nehogy észre vegyék,bár azt hiszem ez akkor nem érdekelt.5perc leforgása alatt érzem ahogy egyre gyorsaban ver a szivem már a lábam se fáj.És hogy meg csinálom egyedül az egész nyomi konyha meloját.Fél 12 körül azt hiszem szivrohamot kapok kcist fosok de jo érzés ahogy pörgök.Haverom is ugyan ezt teszi,és a másik is csak ö a szülinapját ünepli,valahol a hajogyárin.Barátnöm nem szeretei ha ilyeneket csinálok ha be vagyok tépve vagy spurizom.De én élvezem a fü meg nyugtat a ho meg olyan mint az instant kávé csak gyorsaban hat.Piálni már nem is piálok utálom a részegség érzését,néha egy sör.A drogoktol legaláb tiszta maradadok agyilag nagyábol.

Na mindegy kajolok és fürdök holnap uj nap.

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr922309095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

öregvarjúú (törölt) 2010.09.27. 14:47:03

Kááááár, ez illik a nevemhe, tehát ezzel kezdem. Könnyű mindenféle gyorsítóra rászokni! Csak egy a baj velűk .... a leszokás rettenetes.
Megkérdezlek Kell ez neked?? tényleg?

Azanna 2012.03.30. 14:12:19

hát, akutyaúúúristenit. mikor írsz már? nyújtsak be petíciót?:D
süti beállítások módosítása