Kitab Al-Azif

2009.11.19. 16:07

Ugyám meg jötek a könyveim,azt hiszem eddig nem meséltem arrol milyen könyveket is rendeltem,hát az egyik egy H.P. Lovecraft könyv,szerintem nektek semit nem odn ez a név ezért egy kicsit mesélek rola.Lovecraft amerikában születet 1890töl élt 1937ig,És amiröl ö hires volt az a különleges horror könyvei,Persze a korában nem volt tul népszerü,de ma élö sok ironak ö adta a lökést.Pl Stephen King is sokszor utalrá,vagy dicsé müveit.2 éve vadásztam rá mire találtam végre magyarul egy könyvét,mert hát igen abbol elég kevés van.Amugy általába a müveiben soha nem mutat sokat az olvaso elöt végig selytelmes talán ezért is félelmetesek.

A másik könyv neve az hogy Necronomicon.Ez a köny már sokkal érdekeseb mint az elözö.Idöszámitásunk után irta egy Abdul Alhazred nevü arab.Régi istenekröl és rituálékrol szol,és hogy ö hogy kutata fel öket.Elég érdekes,tegyük fel ha igaz lenne akkor az öszes valás a földön kamu lene.A könyvet magyarországon egy okult dolgokkal foglalkozo cég adta ki.Szerintük igaz és mai mágusok is használják alapul meg emlitenek pár napot,de nem vetem a fáradtságot hogy utánézek pár büvész trükel szorakozo vén pasasnak vagy rockernek.De amit a könyv nem emlit hogy lovecraft elvileg akinek a legtöbb könyvében emlités történik a Necronomiconra.Irt egy levelet hogy az ö müve az egész kultusz ö találta ki 7 évesen Abdul Alhazred alakját miután meg halgata az ezer egyéjszaka meséit.Tehát ha hihetünk a wikipédiának akkor lovecraft müve,de ha a magar okult kiadonak hihetünk akkor tényleg egy arab foszer irta.Tehát nem tudom,de nem tudom leteni,rohadtul izgalmas.De nyugi nem leszek babonás vagy olyan aki csirkét áldoz éjfélkor.CSak érdekelnek az okult dolgok kicsit.Nah enyit rolam ma,már igy is kelöképen örültnek festetem le magam:D

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr801537113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsandi 2009.11.20. 09:23:53

Szia!
Először is: Én igenis ismerem Lovecraft-ot :)Tetszik ahogyan írsz, (kevés szabadidőmben végigböngésztem a blogodat)és szerintem a helyesírási hibák viszonylag keveset számítanak az írásban. A lényeg a mondanivaló. És az is tetszik, hogy őszintén írtál abban a jövős témában. (Én is) Az embereket általában a személyes dolgok érdeklik. És az is könnyíti a dolgodat, legalábbis az írás terén, hogy így tele vagy érzésekkel. A szakmában amúgy is külön embereket foglalkoztatnak a hibák javítására korrektor néven... :D
A kommentedre válaszolva:
vicceltem, én sem az mp3 miatt írtam a pályázatra, mert akkor azt írtam volna, h "fapapucs" az esélyem ugyanakkora lett volna. De mindig reménykedik az ember, h VALAKI elolvassa és úgymond felfedez :P
Ja, igen. Én sajnos nem Pesten tanulok, hanem messze délen a román határtól olyan 25 km-re, úgyhogy suli téren nem nagyon tudok segíteni. Én egy felsőfokú OKJ-s újságíróit csinálok most, 2011-ben szabadulok :D. De ha komolyabban akarsz újságírással foglalkozni, akkor nem árt egy "tanfolyam" után egy főiskolai vagy egyetemi diploma. De azt meg lehet csinálni levelezőn, munka mellett is, lényeg, hogy legyen vmi amihez úgymond különösen értesz, mert így nagyobb az esélye, hogy jó munkát találsz. Sok sikert! :)
süti beállítások módosítása