Érzelmek tengerén.

2009.11.09. 04:07

Emlékszem régeben soha nem mutatam ki a konkrét érzéseim,nevetem és sirtam de soha enm engedtem meg azt a luxust hogy belém lásanak.Aztán jöt az az 1 vagy 2 év amikor azt hitem anyám meg fog halni,még jobban elfolytotam mindent,amikor öngyilkoságra gondoltam ez elöfordult kb minden nap,nem borultamki higatd voltam,nem látszodot rajtam a magamba roskadás,azt hiszem az a leginkáb örült akimár megtanulta a világ felé álcázni az elmebajt.Már én se tudom mikor következet be a váltás de azt hiszem év elején az elsö komolyab szerelmemnél.Igen kb egy éve volt az elsö lány akire azt tudom mondani szeretem,ez lehet fura mert van aki már 14 évesen egy komolykapcsolatba él,de ez van é nem bántam.Viszont az érzéseim amit olyan profimodon rejtetem el,felszinre törtek,és olyan intezitásal teték hogy alig birtam álni a lábamon.Ez a probléma azota sokkal erösben érzek mint mások szerintem,ha szomoru vagyok hetekig kivagyok,ha szerelmes vagyok nem létezik más cska az a lány ha becsapnak egy világ döl ösze benem,és a legboszantob az egészben az hogy elöbb jár a szám mitn hogy gondolkoznék.Igazábol nem is használom az eszem döntésekor a szivemre halgatok,és sokszor kiderült már hogy joban jártam volna ha higadtan véig gondolom mint hogy egyböl rá vágom azt a választ amit a szivem helyesnek érez.Jah és igen gyerek kormo ota nem tudtam levetközni ez meg maradt morgos vagyok,de hidjétek el amikor 13 éves voltam ütem egy sarokba és morogtam a világra,tehát sokat javult a helyzet,de igy is van nap amikor fel kelek és morgok egy pcit de nálam ez olyan mitn a nyujtozkodás.De meg kell tanulni engem ilyenkor nem komolyan veni csak leszarni:D.Vagy helyeslöen bologatni és akkor minden rendbe jön ugyis10perc után.Ijesztö mi?:D.Igazábol nem tudom miért irtam ezt le,és miért pont most de ha ismertek valamenyire a blgom alapján hát akkor igy még jobban.Tehát ez egy darab belölem amit már a barátaim meg szoktak.Igy ha továb olvasátok az életem és minimálisan arészei kartok leni vagy nem minimálisan akor tudnotok kell:)

Na jo éjszakát

Még mindig esik,ah ez igy megy tobávv ugy  végzem mitn a százholdas pakony lakosai és én is egy mézes bödönbe fogom tengetni a napom,hogy ze hogy jöt ide nem tudom:D,a gyerek elötört belölem:D

Ui.:Aki nem tujda holvan a százholdas pagony,ne a térképen kerese hanem gyorsan vegye elö a gyerek kori mesekönyveit és ott kutason.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása