Nehezen indul a motor

2009.10.29. 13:08

Most keltem,és nincs ithon semi kaja kb igy meg csinálom a szokásos tükör tojásom de kiborultam mind a 4 tojásom sárgája szét folyt,baszki iylet nem szoktam csinálni okés igy is ehetö de igy nem az igazi.Na mindegy ost ott hagytam sülni de ahogy halom már kedz jol enii tehát  majd folytatom

Nah meg van anyira nem gáz de azért lehetne jobb is.Najo kész már nem kérödzöm rajta,de amugy kezd behaléni az egerem és kb ujra kel inditaom a géept féloránként miata ez kezd frusztrálo lenni.Na lasan mehetek borotválkozni meg hasonlok,nem is tudom amugy minek irtam,de aszem igy vágjátok hogy indul egy reggelem vagyis nem teljesen ha van bagom akor ilyenkor még elszivo egy féldobozzal:D

Na csáó,majd este kitalálok egy kcist több elgondolkoztato tartalomal rendelkezö bejegyzést:D

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr311483818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azanna 2009.11.02. 13:55:40

jesszus, vagy egy évig tojást ettem, mire megtanultam főzni :D
megéri ;)

azóta lenézem tojást :D

na jó, lustaságból néha ráfanyalodok.
süti beállítások módosítása