Várom a postást.

2009.11.16. 14:32

Várom a postást a könyveimel amit rendeltem elvileg ma kell meg jöniük.Csak nézem az ajtot a gép mögül,csönges már.De nem akar jönni nem tudom miért,remélem lesz olyan szerencsém hogy az után jön miután én 4körül elhuzok melozni.Kellenek azok a könyvek hozza már.Áhhh beleörülök a várakozásba,ezért is gondoltam hogy postolok valamit.

Már megint magamat kinzom,Debusyt halgatok vagy mit,amit lucy koncertjén halgatam elöször,akkor estem bele ugyahogy,de már megint hülyevagyok elmult nem jön visza,utálom,megfolytanám legsziveseben.De nem értem akkor miért rágondolok a legtöbet miért körülöte forog az öszes napom,ö is utál hizs elküldtem a kurva anyába és ostoba ribancnak hivtam,joh gondolom erös csöpet.De rohadt dühös voltam.Apámnak volt igaza ha szeretö vagyok csak dugjam meg ne szeresek bele,na én elbasztam már e leg elején.

Az elmult 1 honapba 2 visza utasitot randim is volt vagyis hogy meg beszéltük aztán lemondták,és igy probáljak meg tovább lépni.Jo vicc kezd tele leni a tököm az öszes szarsággal.Lehet tényleg remete leszek hizs midnekinek öszejön,nekem miért ilyen nehéz?Azzal baszom le hogy oda figyelek a nökre,hogy törödök a gondjaikkal?Egyik haverom szerint igen,de baszki ha máshogy csinálnám egy olyan világba élnék ahol nem szivesen teném ezt.

Na mindegy szenvedek és a kurva postás sincs sehol.

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr981529283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azanna 2009.11.16. 16:35:13

AZ A KURVA POSTÁS :D
ezentúl mindent ráfogok, ha kell, ha nem :D
ez szuper!!! :D

Pán Péter 2009.11.17. 02:36:31

Köszönöm,ez töled jo halani,de nem változtat a tényen hogy a megrendelt könyvek még mindig nem jötek meg,én meg a falra mászok mert olvasni akarok.

L.N.D. 2009.12.12. 09:39:23

Hát azért kössz... megfojtanál? na szép..
És Debussy helyes.. majdnem eltaláltad... és egyébként nem utállak, de hm.. hihető vége van.
Erről azért mesélhetnél... szóval akkor most ki felejtett el kit?... Nem értem..

Lucy N.
süti beállítások módosítása