Végre reggel van.

2009.12.27. 10:54

Ma csak mosolyogni tudok,és ezt semmi nem tujda letörni meg hát ugye senki:D.Ez egy tökéletes nap nagy dolgokra szerintem.Örülök hoyg az életem végre megint a kezem közöt van.Apámnak tengap mondtam elöször elent vagyis kimondtam azt amit már sok évvel ezelöt kelet volna.De most 18 évesen végre volt bátorságom meg mondnai apu szarok rád.És ettöl is jobban érzem magam,lasan meg indulok a vonathoz a kicsim elé,már lasan egy hete nem látam és meg katanok,kicsit hiányzik.Aztán délután melo de ez nem érdekkel:D.Tegnap voltma forro csokizn ia haveromal,és meg ebszéltük közös emlékeinket a gyerek krool amikor még felelötlen 11 évesek voltunk és szart se kellet leteni az asztalra,azok voltak a szép idök erre jukadtunk ki.Most már felnötünk,vagyis legalábis ugy kell tenünk,ugy kell élnünk.De tudiom honana jötem és hova tartok,soha nem fogk felnöni ezt jol tudom:D.Teljesen más az éeltem mitn egy évvel ezelöt,amikor elkedztem ezt a blogot,de mivel töröltem azt a felét igy már nem tudom visza olvasni,de nem is érdekel nem akarok a multban élni a jövö kell.És ebböl az életböl midnet ki akarok hozni amit csak lehet.És már opedig anak aki mer nagyokat álmodni nincs lehetetlen.Ajánlom nektek is lépjetek az ismeretlenbe a sötétbe,lehet valami sokkal job vár ot rátok.Én meg teszem.Azt hiszem ez az uj véi fogadalamam is.Nah de megyek mert nem akarok elkésni.ÉS boldog kaácsonyt meg szilvesztert:)

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr931625756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tündérbogyó 2010.01.02. 21:51:32

látod, így kell ezt csinálni :)

Mióka* 2010.01.06. 12:33:46

Igazán jó egy ilyen pozitív bejegyzést olvasni. A mai napból konkrétan elegem van, és végre találtam valamit, ami egy kicsit feldobta a kedvem.
Tetszik az újévi fogadalmad. Találó.
Én is ehhez hasonlóan élem a mindennapjaimat, és bevallom roppant kalandosak, amióta nem vagyok biztonsági játékos.
Boldog új évet!

Azanna 2010.09.01. 13:02:02

írjon mááár kedves Pán valamit, mielőtt feledésbe merül a neve :D

Pán Péter 2010.09.01. 13:03:46

hát mostanába gondolkozm rajta ujra csak nehéz, de igyekszem :D

Azanna 2010.09.04. 18:07:35

hát légy oly kedves, és erőltesd meg magad! :) Nem kell annyit csajozni :D
süti beállítások módosítása