2010. április 29

2009.11.05. 20:17

Jo popfa feladat és kihivás igy miért ne:D

Az ébredés a szokásos krákogos köhögésel kezdödöt aminek nem akart vége lenni,tudtam hogy a bago az oka és hogy lekéne teni,de mi tartana életben ha nem ez?Rá néztem a vekeremre 12van aludhatnék még de minek,igy legaláb van idöm megnézni a neten kinek számitok még.Szokásos sorend myvip,iwiw,társkeresö és a végén a blogom ami a legérdekeseb ezért szokásom a végére hagyni.Mivel sehol nem vár valami uj ezért nekilátok reggelit csinálni,felvonszolom magam az emeletre a kilátás már nem érdekel anyiszor látam.A reggeli után ami nem eset jol de szükséges elmegyek egyet fürdeni,Nem tart sokáig mert nincs idöm rá hogy kényelmesen érezem magam.Aztán beálok a tükör elé végig huzom a kezem az arcomon hát igen muszály lesz borotválkozni.Szokásos szertartás után,Bemegyek a szobámba a ruhám ot ahol hagytam a földön szétszorva,kikapok a szekrényböl egykét ujdolgot aztán a földröl kiegészitem öket.Irány a bejárati ajto,nem szolok hogy  elmentme minek ugyse tünik fel nekik.Le a lépcsön irány a buszmegállo,a fülembe helyezem a fülhalgatot hogy még véletlenülse haljak semit a külvilágbol.Leülök a buszmegáloban elövezsem a cigim és rágyujtok,nyugalom tölt el mint minden egyes szálnál.De mivel szerencsám van a busz már jön is igy elnyomom.Lasan döcögök az örsvezér terefelé,ahol a lejárt bérletem csak megmutatom a tusko elenöröknek és már mehetek is tovább.Stadionok halo készülödök a leszálásra táska a hátra és probálok utat törni a nagymamák tömegén,aki ugynéznekrám mintha én lenék az ördög.Kijutok végre az aluljárobol fris levegö.A szembe lévö sárga ház tetején ot vilog nagyba egy pirostábla burgerking 200m.Mély sohaj még egy cigi,pont el is szivom a burgerig.Ahol Éva néni már nyitja az ajtot és mosolyog én direkt mindig a másik ajton megyekbe,utálom a sunyi nyálas mosolyát.Köszönök a kaszásoknak.Elmegyek háta a wckmelet már nem is nézek oda csakbeütöm a kodot és belépek hátra.Nézem a sürgölödö konyhát,lasan az öltözö felé veszem az irányt ahol kivezsem az ingem a szekrényemböl és elmegyek a pihenöbe kivasalni ahol találkozom egy másik munka társal,ö is most veszi épp fel a müszakot látom ö is fáradt,ezért nem is kérdezem menyit aldut.Kivasalunk közbe elpoénkodun kezd jobb kedvem lenni.Átöltözöm gyorsna elszivok még két cigit,és bemegyek felveni a kötényem.Meg nézem mi lesz a mára a  feladatom és beblokolok.Közbe mindenkiknek köszönök néha elsül egy poén.Kezöddik a munka.

Hajnali 2kor lépek ki a burger king ajtaján a töbi zárosal mosolygunk röhögcsélünk veszünk sört a közeli benzinkuton aztán mosolyogva elválunk,haza érve ledobálom a ruháimgyorsna megnézem a szokásos dolgokat a gépen,elszivok még két cigit.És bedölök az ágyba elalvás leöt arra gondolok jonapvolt jot ökörködtünk ,bárcsak lene egy lány akivel ezt meg oszthatom áhh badarság és elalszom.

Jah tényleg kel egy kis reklám is mivel az mamár mindenhol to van.

Tehát ha akrtok még ilyen storykat olvasni http://ajovoemlekei.blog.hu/ nézétek meg ezt

Igen ez nekem olyan mitn egy foghuzás de kell egy mp3,de több reklámot nem fogtok látni a blogomon.

Jocakát

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr291503378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azanna 2009.11.06. 22:15:01

ez hihetetlen jó lett.:)))
jajj, tanulj meg helyesen íííírniiiii
;)

Pán Péter 2009.11.07. 03:57:32

Köszönöm,és probálkozom:DIgérem:P

Kicsikacsa 2009.11.07. 14:14:52

Szia!
Gondoltam, én is megnézem a Te blogodat :)
Tetszik, de ez egy átlagos munkanap? Nekem azért érdekesebb :)
Vagy csak jobban tudok örülni neki?
Na mindegy. Jó lett, ez a lényeg.
Ja még egy kérdés.
Akkor hány cigit is szívtál el? :D

Pán Péter 2009.11.07. 18:22:21

Hát nekem ez már csak átlagos,majd ha elolvasol egy olyab bejegyzést ami nme átlgos naprol szol rá jösz a különbségre,amugy nem tudom nem számolom meg ujra és a szám relativ van hogy három cigi kell melo elöt hogy munkába áljak és kibirjam tehát tényleg változot,de köszi:)

Vitzus · http://vicus.blog.hu 2009.11.08. 13:03:52

Tanultál te valaha iskolában írni? :S Figyelj oda a betűkettőzésekre, a különírandó szavakra, ékezetekre. Elég zavaró így olvasni.

Pán Péter 2009.11.08. 13:20:29

Tanultam jelentem alásan,de ha nem tetszik ne olvasd:D.Lasan rovátkákat vések a falra,hogy hányan akarják hogy megtanuljak helyesen írni.:D
süti beállítások módosítása