Fel kel a hold.

2009.12.16. 08:23

Hát velem is meg eset ,és nem is olyan rossz mint hitem,söt egész jo,lasan egyhete párkapcsolatban élek,a burgeres bulin sikerült öszejöni a leányzoval,akiröl már irtam.És meg lepödtem képes vagyok szeretni,és most imádom,nem azt mondom hogy szerelmes vagyok,de lehet leszek.Legaláb most már szol valamiröl az életem a melo mellet,és ujra kicsit boldog vagyok.Nah mára csak enyi.Jah és szép a hó esés:)

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr651601430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SilverBlackCat · http://silverblackcat.hu 2009.12.19. 03:49:25

Éljen,éljen,éljen!:D és hiphiphurrá...üdv a párkapcsolatban élők körében.sok kitartást kívánok!:D

Pán Péter 2009.12.19. 03:56:44

Köszi,imádom a leányzot tehát,könyen megy a dolog,habár gondolom ha hoszabb ideje leszünk együt már kcist buckásab lesz az ut,de nem izgat,azt hiszem együt elég jol meg leszünk:)
süti beállítások módosítása