Eltünök

2009.11.20. 15:22

Televan a tököm az egészel,mindenért szenvedni kell,elfáradtam,találkoztam egy lányal régi barát,és  nem látot 2 honapja az elsö meg jegyzése jézusom elégé karikásak a szemeid,aztán egy hoszu beszélgetés után arra jukadtunk ki tényleg el uszik az életem,eddig csak pozitiv dolgokat irtam a burgeröl nah majd irok egyszer milyen is igazán.Nah de most eltünök egy kis idöre vagy hosszab idöre,tudom szeretek irni szeretem kiönteni a lelkem,de inkáb a valoságot akarom meg keresni.

Salom

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr281539878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SilverBlackCat · http://silverblackcat.hu 2009.11.22. 12:20:25

:( te hallod,gyorsan találd meg magad,és folytatsd az írást!:D

Zsandi 2009.11.23. 19:30:44

Vissza! Vissza! vissza! :D
süti beállítások módosítása