Fetrengek a porban.

2009.12.10. 05:08

Az örület szélén táncolok ujra és ujra,nem tudok töle szabadulni,az életem ami nem is élet szánalmas probálkozás ara hogy kitörjek a börtönömböl.Melozk éjjel nappal,szabad napomon is bemegyek mert megöl az unalom.Kavarok egy lánnyal udvarolok neki,ajándékot veszek neki a pénteki partyra,de az istenért nem is tetszik.Csak élvezem hogy küzdök valamiért,ha összejön max egy gyors dugás?Nem tudom de nem értem,lehet bele szeretek,de lehet valoszinübb hogy továb állok és kihivást keresek.Multkor anyám csinálta a kedvenc kajám nem is izlet anyit jegyeztem meg hogy hát nem egy whooper,szánalmas roncs letem.Már irni se szoktam mert nincs hozá eröm,azt hiszem a valoságtol elrugaszkodtam.Sokan azt hiszik szép és jo az életem de nem igy van.Elmondom egy átlag napom,fel kelek 1 ora msn persze midneki suliba van igy filmeket nézek a neten,utána fürdök 45percet és közbe valami zuzos rockot halgatok fél 5re beérek a munka helyemre,ahol elszivok egy cigit meloba állok persze elöte kivasalom az ingem hajnali 1ig nem szabadulok jo esetben rosz esetben ma fél 3ig voltam bent.Aztán haza megyek netezek 5ig mert nem tudok aludni.Utána elnyom az álom ami inkáb zavaros ájulás.És másnap kezdödik elöröl,péntektöl csak anyival lesz más hogy heti három kondit is beiktatok haveromal.

Szánalmas.Most tanulok raktársonak melesleg az valami féle elöléptetés,de jo nekem.Röhejes a helyzetem,és én csak röhögni tudok,Akik régen ismertek tudják hogy másvagyok,bunok letem kegyetlenül leoltok bárkit,mert ez a meg szokot dolog a munkahelyen,a poénjaimra legtöben fogják a felyüket pedig mi melo közbe másodpercenként ontjuk öket.Kigyurom magam hogy lehesen tetkom,igy is elgé ilyesztö tudok leni ha akarok,igy még joban elöjön,senki nem nézné ki belölem hogy van agyam és használom is,meg látnak egy 190 magas mackos srácot,egyböl egy buta parasztnak nézik,persze az országunk és a világ is sztereotipiákra épül fel igy mit is várhatnék.De ez se zavar jo ez az álca mögé bujni.Áh faszom belétek ha ez kell,nevetni fogk ugyis amikor midne öszedöl.Meg zakantam?Nem csak tudom milyen szürke egérnek leni és hányok töle.

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr721587494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azanna 2009.12.11. 16:21:02

Pán, te nem szoktál ilyen lenni. Legalábbis nem ilyennek ismertelek meg.

SilverBlackCat · http://silverblackcat.hu 2009.12.19. 03:49:25

kellemesen belesüppedtél az önsajnálatba,látom.:D kell ilyen is,de ne tartson sokáig,megárt az egészségnek...(megint osztom az észt,tudom:p)
süti beállítások módosítása