Meccs

2009.11.25. 13:53

Gondolom páran tudjátok hogy tegnap volt liverpool és azt hiszem debrecen meccs.Na már most én szarok a focira és nem is érdekel,de azt hiszem lehetett elöre tudni hogy kifog nyerni habár azon hogy csak 1-0ra kentek el minket meg lepödte.Na mindegy mint mondtam nem izgatot tulzotan a mecs állása,viszont az hogy az öszes éhes szurkolo ilyenkor a mi burgerunket találja be az annál inkább,de igazábol ha bármilyen esemény van a stadionoknál hozánk jönek.2 orán keresztül meg álni nem volt idönk egy 90 és egy 120 ezres orát zavartunk le,és igen ez szép:D.Egyszere hárman csináltuk a szendvicseket.Azt hiszem 8-9körül amikor végre elkezdödöt a meccs leült a forgalom nulára kb,akkor neki áltunk a rengeteg szenyest elmosni és temérdek menyiségü alap anyagot fel tölteni.11kor meg elkezdtünk fel álni szintre ami az jelentete hogy 10 sajtburger,és junior,3mex whooper és még pár más milyen burger volt szinten amikböl nem tudom menyit csináltunk ezért nem tudom.Fél 12után meg beálitot a tömeg de akkora hogy az ajtoig nem látunk ki.És belegondolva az utolso ora csak 74 erzes volt és elvileg az nem is olyan durva mint az elözö kettö de ezt a 70 ezret kb 20 perces forgalomal termeltük be,Igy már komolyab.És mikor éjfélkor bezártunk klb hajnali 3ig takaritotunk.

Na mindegy jo nap volt gyorsan el telt,de mondjuk lehet a felét se értitek anak amit le irtam,és még enyire se érdekell,de valamiröl irni akrtam és ez jöt elö most.

Holnap szabad napom van,szerintem át alszom és gondolkozom egy sort amire már rég volt idöm,és talán ki élem a müvészi hajlamaim a blogon de nem tudom még.De ez mindegy is elöször aludnom kell,aztán lehet szinesebb lesza világ.

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr121551507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsandi 2009.11.25. 18:49:35

Szia!
Na igen, töröltem azt a sulis dolgot, mielőtt még elkezdenek cseszegetni a hunyadisok :D:P csak az önzetlenség vezérelt, h szóljak arról a pályázatról, mert szerintem minden ilyen egy esély, hogy minél többen lássák amit írsz. Nálam ez azért fontos, mert magával az írással foglalkozom remélhetőleg egész életemben és ezzel fogom keresni a kenyerem az uborka mellé :D és hát te is azt mondtad, hogy újságíró szeretnél lenni...

Azanna 2009.11.30. 10:02:18

az baj, ha én értem amit írtál?
esküszöm, nagyon szégyellem, de semmi érthetetlen nincs rajta. huhhh :D
lehet baj van velem. kezdek megijedni. jajajjjj. :D
süti beállítások módosítása