"Elöléptetés"

2009.10.25. 03:01

Igazábol örülnöm kéne neki vagyis nem tudom,nem is elöléptetés inkáb csak látják benem az esélyt ara hogy bordos legyek.A bordos az az emebr aki a sznedvicseket csinálja,ez szép és jó,de nekem kell irányitani a konyhát emelt,én irányitom az emberekt mit és mikor süsenek,nahCsütörtökön volt az elsö napom,12ora melo után azt se tudtam fiu vagyok vagy lány,kevertem midnet amit edig tudtam és emelt midneki tölem kérdezet mi kell nekme milyen hust süsön,dobjon e krumplit és stb.Volt pilanat amikro majdnem elküldtem valakit akurva anyába,4ora melo után életem legjob cigijét szivtam el.Aztán ma ujra betek bordozni de egészjol ment,már kevesebt usztam habár nem volt olyann agy forgalom,de a müszak vezetö notoriusan dobálta visza a szendvicskeket a csuszdárol hogy csomagoljam ujra emrt hány inger..Melo után meg kérdeztem menyi idö kell ahoz hogy belejöjek,erre ö 2 honap.Én azt hitem meg halok még két honap az durva,de legaláb jo tudni hogy ö is át ment ezen.Jah és az éterembe 27en vagyunk kb vagy töben kicsivel és ebböl 2en tudnak ugy bordozni hogy az nyom is valamit a latba,tehát egyedül elvisznek egy nagy tömeget,és ugy látszik én leszek a harmadik,ami sok izadtságal és sanaxal fog járni,dehát tulélem:D.

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr501473112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása