Hát ez egy más téma azért irom külön bejegyzésbe az elözötöl.Nah szoval épp törölgetme a mikrot mert olyan ncis hogy nincs dolgom,valamit midnig csinálni kell vagy a látszatát kelteni hogy csinálsz valamit.Tehát hevesen probálom lekaparni a nemlétezö koszt a mikrorol,mire bejön az egyik kaszás srác,hogy valamit látnom kell.Meg kérdezem mit és követem a konyha széléig ahona belehet látni az egész kaszát meg az étermet.Mondja nézem emg a csajt a kaszánál hát leset az álam,szolalni nem tudtam.Erre a melém ál elkezd nevetni már negyedszer van itt és én is igy regalátam mindig.Ha eltudtok képzelni egy szépséges dolgot aminél ncis szebb azt szorozátok meg tizel és talán a közelébe értek,erre odalép melé egy csávo haverom mondja midnig ezzel van.Mondom nem lehet hisz ez az alak tök gáz,és nem az irigység szolt belölem hidjétek el.A csáó tényleg ugynézte ki hogy egy átlagos csaj nem jöt volna ösze vele.ere én tuti csak nagyon jo barátok vagy testvérek biztosna azok.Oda jöt az egyik kaszás csaj testvérek mi elöb ölelkeztek.Erre én és a testvérek nem szoktak?Ne legyél már hülye ez egy bomba nö nem lehet iylen csávoja.Be álitot a harmadik csávo is a müszakban egybe az utlso ö eddig mosogatot,oda hivjuk néze meg két másdoperc alat az arcán egy kövér vigyor jelenik meg és csak bologat hát igen:DCajszi fölál,dekoltázsa elégé kint vande volt is mit mutogatnia,mosolyogva felénk fordul én egyböl bambán kezdek mosolyogni és hirtelen azt se tudom hol vagyok tényléeg el olvadtam,aztán elmentek, kell a száma ezt eldöntötem:D.Jah persze a nöi nem is beleszolt a kétkaszás csaj egyböl nem tudják mit eszünk rajta tök egér feje van emg a melle lehet nem is olyan jo meg stb.Na midnegy a nök ilyenek:D.De azt hiszem ma szétpe fogok álmodni:D

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr931473116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SilverBlackCat · http://silverblackcat.hu 2009.10.25. 12:33:36

1x egy esküvőn a rocker unokatesómra hitték,h a pasim...kiábrándított a férfi nem logikájába vetett hitemből...
süti beállítások módosítása