Fagyimérgezés.

2009.10.10. 20:01

Tegnap este kitakaritotuk a burgerbe a fagyi gépet,vagyis a menedzser meg a müszak vezetö takaritota mi hárman dolgozok csak segitetünk eltüntetni a fagyit.Szerintem fejenként 1liter fagyit simán benyomtunk.A hatása meg is lett a végére már mind anyiunkat a hányinger kerülgetet:D.Most elég fura zárás volt mert az egyik kaszás lány is maradt zárni,vele edig em is beszélgetem sokat.Igazábol a konyha és a kaszasor két külön világ.A konyhán természetesen az emberek jobbak:DKaszásokkal sincs semi baj,csak van aki tul értékeli magát,és 10 másodperc után oda jön ugatni hogy hol a kajája.És ez rohadt idegesitö.Na midnegy ez a kiscsaj pont a jofej kaszások közé tartozik.És msot hogy együt takaritotunk rohadt jot beszélgetünk.És ökörködtünk,Mig ahaverom mosogatot bevezetem a hagyma szeletelés rejtelmeibe,mondta ö még soha nem csinálta,mondtam ok és széles mosolyal hagytam rá a dolgot,elöször neki is tetszet amikor még csak a gépel le kelet szeletelni,de amikor kis karikákra kelet szét szedni,már az ö kedve is elment az egésztöl,de azért jokat nevetünk én azon hogy menyire piros a szeme és hogy elfojt a sminkje ö azon hogy én hogy toporzékolok és sirok.Jah és eközbe kornt,slipknotot,eminemet meg hasonlo örök zöldeket halgatunk amitöl rohadt jol ment a munka,amugy szerintem a hevymetaltol egésszen a rapig minden zenei müfajt kimeritetünk:D.Tehát jo este volt.aztán söröztünk egyet és mindeki ment haza,szerencsére én ma pihenhetem,habár elég szarul lesz most a szabad napom,hétfön és szerdán tehát kb egy egy napokat melozom.de sebaj.De amugy tegnap jot is tete a pörgés,mert a lány akivel talákozni akartam volna,irt egy levelet hogy nncs jol és msot nem jo.Ezt valahogy sejtetem,akkor bátyám még mindig semit nem csinál csak játszik a gépen.Tehát enyhén felvoltam huzva.De mára enyhült bár nem értem a nöket még mindig,és nem is az hogy randira akrtam hvini,mert tényleg nem tudom hogy mit akarok csak tetszik és enyi találkozni akartam,és ha neki is szimpatikus vagyok ugy lesz valami,de ha nem nem.De igy még anak az esélye sincs emg hogy beszéljek vele tehát szarokrá.

jo8

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr861441163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása