A hold könyei

2009.10.05. 03:56

Ma este még a hold is szomoruan nézet lerám,kinomat nem lepleztem meg mutatam neki.Ö az én éjjeli pajtásom,álmomba les és vigyázrám,ha nevetek látja,ha sirok velem sir.Én nem értem életem,nem értem teteim,kutyául érzem magam sarokba huzodnék és siartnám a világot. Gyászom a hold is látja.Űvöltésem a szélel szál,biztos halja de néma mint mindig.Nem baj szivem szilánkjait a hold mögé rejtem hogy ne találje meg senki sem.Nincs mélabu,nincs bánat nincs szerelem.Az értelem diadalt arat az érzelem felet.Ez a sorsom?Nincs jogom szeretni?És szeretve lenni?.Hát legyen.

Ne néz igy rám hold.Te is tudod mit érzek.És te látad az emberiséget születése ota.A fájdalmat a dühöt a boszut és szönyü teteket melyeket elkövetünk.És még mindig ragyogsz? Hogy lehe ez?Na de hold,értékek?Miféle értékek?Öszinteség,bátorság, önzetlenség?Ezek lenének a tiszta lelkü ember erényei? Naiv vagy,az emberek születésük ota hazudnak,csalfák és gonoszak.ha öszinte vagy max meg utálnak,ha bátor vagy lese szarják,önzetlen?Még van aki hisz eben?Már nincsenek angyalok hold.Ez már az ördögök kora.Alkalmazkodsz vagy kiálsz a sorbol és játszod az angyalt.Az angyalt aki ad és ad,mindengivel tiszteséges,mindekiben látja a jot.Hisz a szerelemben és az érzelemben.De te is tudod mi lesz enek a vége nem?Ne hazudj és ne buj felhök mögé.Tudod hogy a fájdalom fel emészti az angyalt.És saját szárnyait tépve zuhan a mélybe ahonan soha nem tér visza.Na ne sirj hold.Majd te és én együt nézük a világ hanyatlását.De adig is kérlek vigyáz szivem sziánkjaira és ha lejöne egyszer talán ujra az angyalok kora,akkor én is kibontom szárnyaim és saját magam megyek el hozád értük..De addig is meghuzodok árnyékodban.És együt bámulom veled a káoszt.

 

Szivemben kétely mardos

Ez már nem a jo öreg harcos

Szörnyszülöt ez az érzés

könyes rémálomá vált az ébredés

 

Husomat marja

lekemet elpusztitja

szivemet száz felé szagatja

 

Ez lene a sorsom

sirom és koporsom?

a kéréds költöi

a válasz már a régi

 

Már a fejfát álitják

nevemet eszkábálják

Már nincs visza ut

a halál a kiut

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr891428235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sárkányszív (törölt) 2009.10.05. 09:49:57

Értelek,de miért? Miért ez a mittudomén mi?Nem így nem szeretem ,ez az én területem ,a nyavalygás a bánat!! Fel a fejjel. Néked mi lehet még a bajod ,ha akarod tiéd a világ.Ha igaz amit írsz magadról, mert ugye most merő harag vagy. Én hallgatlak.

Pán Péter 2009.10.05. 10:58:30

A világ a bajom nem ugy müködik ahogy kéne,nem azok az értékek a fontosak aminek fontosnak kéne lenie.És magamaon is veszem észre hogy én is kezdek változni.A szerelemel van bajom ami leg töbször hazug.És a leg nagyob fájdalmat eddig ez okozta nekem pedig már sok dolgot át éltem.De amugy semmi baj,általába el folytom ezeket az érzéseimet,ebben profi voltam valamikor.Ideje ujra kezdeni.

ildsisy 2009.10.10. 08:04:32

@Pán Péter: A Hold könnyei írásod nagyon szép, és olyan felnőttes a gondolatod, a 18 éves korodhoz képest...érett gondolkodású vagy, szerintem. Az nem baj, csak fel a fejjel! Jó hétvégét! :)

Pán Péter 2009.10.10. 13:18:41

@ildsisy: Köszönöm szépen,egyépként szerintem csak öszintén látom a világot,nem felnötesene,vagyis vlalahol ez a szó riasztó:)
süti beállítások módosítása