Éjszakai müszak

2009.09.29. 03:18

Mivel még nincs kedvem lefeküdni,ezért gondoltam irok egy picit,plusz ép a jol meg érdemelt sörömet iszom,most kérdezhetnétek 18 évesen hova sörözöm egyedül,de nem szoktam sokat inni mostanába kb 1hete itam meg az ucso söröm.De igazából anyira nem szeretem de a szokás hatalma.Amugy ma egy uj csávóval dolgoztam együt,aki müszak vezetö,kb egész nap baszkurált mindenkit.Nekem már töbször is volt olyan hogy majdnem elküldtem a kurva anyába,igazábol 2dolog miat nem tetm meg és az az hogy ö a fönököm,kettö munkán kivül kurva jo fej,de ha melozik kegyetlen egy vérszivo.És mindent idöhöz köt pl,1 orám volt 13kg hagymát felszeletelnem,amitöl melesleg még most is büzlik a kezem elégé.:D5 percet késtem vele és már le akrta tépni a fejem.Jah plusz 1orán keresztül csipet a szeme mitn az állat,tehát alapbol fusztrált voltam erre jön még ö is és baszkurál.Jo de bekell valanom jopont volt hogy körbe járt és adot mindenkinek melo közbe egy csokit,én meg kérdeztem minek,erre ö hát kell a lovaknak a kocka cukor.Ezzen kurva jot mosolyogtam.Tehát azért át vészeltem ezt a napot is.Bár voltak olyan pontok amikor 3 orája ázot a kezem a chargba (zsiroldo,kb a leg eröseb)hogy már az agybaj határán voltam mert kurvára fájt a kezem de a szenyes csak gyült és gyült.Na mindegy ilyen a melo.Hu baszus olyat böfögtem a sörtöl hogy lehet még anyáms is fel ébred rá:D.Na mindegy csak kulturáltan.Igazából már csak egy cigi kéne,és teljes lene a lazulás.Na jó igazábból sok értelmeset nem tudok irni,csak a söröm miat vagyok ébren amit most itam meg.Tehát huzok aludni a tisztálkodás után:P

Jocakát mindenkinek,és ha burger kingbe jártok juson eszetekbe hogy az a kis szar sajtburger mögöt amit meg esztek,mennyi munka van.És ha kicsit késik a kaja,akkor ne boruljatok ki,mert mi se tudjuk megsütni a dolgokat hamrab mint ami a meg adot ideje.Ennnnyyyyyyyyyyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:D:D

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr391414646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

APM99.99 2009.09.29. 21:38:25

Éjszaka nem kisebb a forgalom?

Pán Péter 2009.09.30. 03:19:23

Hát ma nem volt az mert,mecs volt és kb mindenki hozánk jötbe.

tanillati (törölt) 2009.10.02. 21:05:56

És az álmatlanok? Már nem tudod merre? Egyedül álljam a fenyegetést? A metál most ígérte a leszámolást,hát álok elébe,megyek,te meg csak írjál tovább.
süti beállítások módosítása