Ok és okozatt.

2009.09.21. 22:13

Nah a komikat köszönöm,de valamit meg jegyeznék két komi kapcsán,egy igen nem irok helyesen és szarok rá,ha nem tetszik ne olvasd.És vehetném a fáradságot hogy helyesen irjak de erre is szarok.És az olyan embereket akik emiat el itélnek meg vetem,tehát tisztázuk nem mehetek egyetemre emrt szar a helyes irásom?Ezt milyen fasz találta ki? 128as az IQ,92%töri és magyar éretségim van.Tehát azt hiszem jobb ha meg se szólal legközeleb aki hasonlot akar irni.

2.Csunyán beszélek,lehet de meg tehetem,és tudok választékosan beszélni,elég sok fajta képen ki tudom magam fejezni ha kell.De ha fel van kurva az agyam mint most akkor,hagy beszéljek ugy ahogy akarok.Mert kurvára jogom van hozá.Ha zavar ne olvas,vegyél elö egy kibaszot értelmezési szotárt és olvasd azt bazmeg és ez akár az elözö kategoriára is vonatkozhat.

Enyit a komikrol.

Jo8

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr931398240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tanillati (törölt) 2009.09.22. 00:11:54

Látod ? Érezd magad otthon.Naaa most én is kaptam? sebaj megrázom magam ,és usgyi,húzok mint a vadliba.

Pán Péter 2009.09.22. 08:41:56

@tanillati: De hogy is,A te komidal nem volt semmi bajom:D.Meg hát nem is emiat voltam dühös csak ha már volt valamin levezetni,ami szurta a szemem.Meg tetem.

APM99.99 2009.09.22. 22:30:09

Az már úgyis könnyített érettségi. XD A diszlexiáért meg kapsz pár plussz pontot azt nem kell letagadnod. :-)
Ez csak a vicc része, amúgy simán látszik hogy normális mondat- és szövegszerkesztésed van; a fogalmazás is egész jó, ami egészen olvasmányossá teszi írásaidat.
süti beállítások módosítása