Családi kupaktanács

2009.09.09. 23:10

Kb törtem a fejem hogy miröl is irjak,talán arrol hogy ujra a szivemre halgatam és nem az eszemre és igy meg probálok ujra barátja lenni csak,Lucynak?Vagy arról hogy probálom el nyomni a szerelem csiráit magamban,mert tudom hogy csak bajt hoznaka fejemre?Áhh dehogy ennél sokkal jobb téma potyant az ölemeb ugy 2 perce.Anyám bejöt az ajtón és feldulva közölte ö ezt nem birja tovább.Semirekelö vagyok meg a bátyám is jah meg az egész család.Igy ö holnap leül velünk beszélgetni.Hát ez nem valami vidito tény mert ez azt jelentete hogy családi kupaktanács lesz.Ahol ö szonokol és csak szonokol.Közbe hevesen gesztikulál.A bátyám a plafont nézi a hugom meg azon nevet hogy én milyen pofákat vágok.Nem tudom szerintem ez a leül a család és beszéljük meg dolog szar uyg ahogy van.Anyámon kivül hány barom ültetne le egy asztalhoz három teljesen különbözö kamaszt akikbe semmi közös nincs?Szerintem nem sok ember válalkozna erre,tehát ha anyám másért nem is ezért mindenkép tapsot érdemel.De mint mondtam ö se képes tuloztan csodákra igy meg tartani a szeánszot nem tudja.Ezért 1 ora után meg unom és lelépek,ö üvölt hogy msot azonal költözek el.Erre én hogy okés.És kb enyibe maradunk ö dühöng én halgatok.

Tehát a holnapi programom ez.Alig várom.Jah de van jo is a szomszéd oda adja a bicaját igy elkedzhetek megint tekerni,ami tök jo.Már csak utvonalat kéne választanom ami kb 1 ora tekerés.Jah és jo lene ha lene valami zene kütyüm akkor nem unatkoznék.De igy se rosz aszem anyire.Na mára enyi fáradt avgyok jocakát.

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr271372145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása