Kedden elgázoltak ugy kb 8 métere tölem egy embert,amig vártam a mcelöt az egyik raszta haveromra.Nem tudom hogy meg halt e,de szerintem valoszinü mert nem nagyon mozdult és nem is kiabált,tehát nem tudom.De kb ez tartot 2 másodpercig amig hátra néztem a válam fölöt és  beigazolodot a gyanum hogy tényleg az történt amit halotam.Ez után zenét halgatva fordultam visza a mcfelé,de a körülötem lévö ember tömeg csak mögém tudot nézni még a körbe lévö házak ablakábol is emberek logtak.A szülök a kis gyereküket kézen fogva mentek közeleb hogy meg nézék mi történt.Az emberek a szájuk elé emelték a kezüket,a szájukrol kb mindig az a kétszot lehetet le olvasni hogy szegény,meg azt hogy jézusom.Egy másodperc alat meg dermet az egész járokelö tömeg és egy pont felé tudot nézni.És ez pont a hátam mögöt volt,igy kb mindenki velem szembe ált.A tömeghez uj járokelök csatlakoztak és hevesen tudakolták mi történt.Eközbe meg érkezet a mentö is valamit csináltak,de nem tudo mit mert az egészet emberek gyürüje zárta körül akik oda akartak férközni hoyg semiröl se maradjanak le,hisz ingyen show volt az utcán.Komolyan már csak egy jegy árus hiányzot aki azt üvöltözhete volna hoyg "aki a halot fejénél akar álni anak 1000 egy hely jegy,de ha nagyon über fasza helyet akar akor áljon a halotas kocsi melé,ot ugyse marad le semiröl"

És ez szánalmas a tömegbe valaki be dob egy véres csontot és egyböl mindenki rá veti magát,és persze kis polgáriasan törölgeti a szája szélét hoyg netünjön fel másnak hogy ö is zabált belöle.Undorito hogy az embereket ilyendolgok lázba hozák.Az volt a szerencse hogy meg jöt a raszta spanom,különben nem tudom medig birtam volna ki szembe a tömegel hányás nélkül.

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr951040933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SilverBlackCat · http://silverblackcat.hu 2009.04.02. 23:39:37

//Az ember néha szélvédő,néha pedig bogár...//:)...örülök,hogy megint olvashatlak:)...már hiányoztál:D
süti beállítások módosítása