Szar este

2009.10.07. 13:02

Hát a kezem már meignt meg vágtam melo közben,baszus komolyan elöb utob lefogm vágni az egyik ujam:D.A szabad napjaim erre a hétre át rendezték,de remélem hétvégén lesz egy,mert találkozni szeretnék egy lányal akit még nyáron egy táborba ismertem meg.És már nagyon rég nem látam,de nagyon szeretem.Na midnegy remélem ösze jön a tali.Tegnap este gondoltam ki alszom magam,lefeküdtem éjfél elöt,kb 4 oráig feküdtem az ágyamon nyitot szemel és nem tudtam el aludni,az agyam álandona zakatolt.Képek vilantak fel a multamrol,amit örökre el kell felejtenem,mert más hogy nem tudok továb lépni,pedig szép emlékek voltak és még most is azok,de ha rágondolok féltékenység fog el és düh,és ilyenkor a falat is lefejelném.Ezért inkáb sebészi pontoságal kivágom ezeket magambol,és el teszem valamilyen sötét zugba a lelkem mélyén hogy ne keljen velük ujra találkoznom.A lány akit meg ismertem nem az volt mint akivel a végén meg szakitotam minde kapcsolatot.Vagyis csak én nem vetem észre milyen,és nem nem csak ö a hibás én is az voltam,mert belementem a dolgokba.Na mindegy enyi,igazábol az elözö irásom vonatkozik az érzelmeimre még sokáig.

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr901433875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása