Isten

2009.10.03. 18:54

Hogy hiszek e Istenben?Igen.Melyikben?Egyikben se.

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr531425428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tanillati (törölt) 2009.10.03. 21:16:04

Édes drága ,nem kívánom neked ne legyen úgy ,inkább magadtól jöjj rá,de tudod el jön az idő ! Te még oly "fiatal" vagy ,biztosan lesz alkalmad,mindenre!!Egyébként kis hamis leskelődik is!

SilverBlackCat · http://silverblackcat.hu 2009.10.04. 22:52:11

érdekes eszmefuttatás volt...:D nem is tudtam az ateista hajlamaidról.XD

Pán Péter 2009.10.05. 02:42:02

Nincsenek ateista hajlamaim:).Hiszek IStenben és legföbkép a sorsban,ami elen nem küzdhetünk.Tehát az elöre elrendeltetésben.De olyan istenekben nem hiszek aki zsarnok,aki boszut ál ugy mint egy ember,és csak az emberiség magyaráza meg ezeket a teteket hogy végül is csak jot szolgáltak.Nagy fenétJártas vagyok a zsidoságba végül is az vagyok,a keresztényslégbe is bele csöpentem sajnos.Anyám elég valásos.De nek hála elég sokat tudok arrol az istenröl is akibe a keresztények hisznek.És váltig álithatom ha isten olyan mint amit a Biblia le ir,akkor én mosolyogva ugrok fejest a pokolba,mert ilyen igazságtalan istent nem követek.Ennyi.Jah most spec az iszlámot nézegetem és edig komolyan ezzerszer jobb mint az elsö kettö.

tanillati (törölt) 2009.10.05. 09:55:25

Hát ezt is olvastam ,tudod a Bibliát is emberek írták, de megérzed ha olvasod azt a rész ami a Tiéd amit nem vettek észre és benn hagyták.De szívedben tudom mélyen benn ott van az érzelem .De tagadod,hát tedd azt ,majd kialakul,megérted amit kell.
süti beállítások módosítása