Szabadság ize.

2009.09.26. 18:22

Tegnap bementem a pihi szobába a burgerbe,és nagyra kerekedet szemekkel nézem a beosztást,dupla nulla.Nem hiszem el megdörzsölöm a szemem.Hát még mindig két nulla virit ott.Lasan elsétálok a menedzserekhez,és kérdésemra jön a válasz nem hogy pénteken de még szombaton is szabadnapom van.Értetlenül állok a tény elöt.Szabadnap?Minek?Hisz nem vagyok fáradt.Na mindegy szokás szerint nem haza metnem aludni hanem haveromhoz. Csodálkozva látom hogy hajnali 3kor még ébren van.Meg kérdezem töle hát veled meg mivan?Hát ö is mondja ö se dolgozik holnap.Még mindig nem értem a dolgokat,de végre nem a talpamon állok amitöl a fájdalom már elkezdet enyhülni.Ez pozitiv.De semmi programom nincs,nem tudom melyik barátomal találkozak hisz nem beszéltem le semmit,barátnöm nincs,a barátnö jelöltem meg ép elvan utazva.Amugy ö nem tudja hogy barátnö jelölt,de remélem ösze jön mert hát egész jol el vagyunk.Igy maradtam haveromnál és együt ütötük el az idöt.Este végre aludtam 10-12orát,ami elégé feldobot.De egy napi heverészésen kivül nagyon nem csináltunk semmit.És egésznap idegesitö áés fájdalmas gondolatok keringtek a fejemben az exemröl.És lekellet majdnem fogni a kezem hogy ne nézem meg a myvipjét,mert ott tuti let volna pár kép az uj csávojárol és rola.De legaláb egy elönye volt a szabadnapomnak,nem vagyok fáradt.De lelkileg leépültem,és ez segitet rá világitani arra tényre hogy nekem a munka egy menekülés is a világ elöl lehet ezért élvezem.A konyhán egy másik világvan,egy sokkal boldogab,és vidámab,ahol lehet olaj és sült krumpli szag van.És van olyan hogy meg álás nélkül kell pörögni.De ezektöl valahogy még jobb lesz a melo.ÉS igy melo mellet nincs idöm az exemre gondolni nincs idöm csajozni,nem is lene lány aki ezt szerintem el tudná viselni.Hogy enyit nem tudok vele leni.És amikor este kijövök az éteremböl meg iszok egy sört a haverokkal,és indulok haza az alvo városban ahol ilyenkor még a kosz és a minden napi szeny is horkol.Na mindegy tul éltem,legközeleb 5 nap mulva lesz szabim,nem várom.

Jo8

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr361409041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sárkányszív (törölt) 2009.09.26. 22:58:12

Ó Te szegény.Hogy sajnállak.Őrület mit kell elviselned a szabi miatt.De szedd össze magad és még benézhetsz éjjel ide is már várnak!! Csak előre! Aztán ,hogy is?Ja ,mindegy,pihenj biztos rád fér.Milyen jó hogy eldöntöm ,ugye?

tanillati (törölt) 2009.09.27. 05:08:10

hol vagyok,hol vagyok ,itt meg nem is válaszolunk.

tanillati (törölt) 2009.09.27. 08:50:53

Nincsennek itthon? Kopp ,Kopp.Na Pá.

Pán Péter 2009.09.27. 11:52:54

Hát de végre ma már melo van:D
És tanillati én hajnali 5kor azért már alszom:D

tanillati (törölt) 2009.09.27. 13:52:16

Akkor úgy vagyunk mint a sólyom és a farkas.Én akkor kelek.Tehát nem találkozunk.Szia.

ildsisy 2009.09.27. 18:17:20

Én is úgy voltam életemben, hogy nagyon éltetett a munka, bármit is csináltam és viszont erőt adott a további, munkán kívüli életemhez is!!!
De Te még nagyon kis fiatal vagy, de tisztellek, hogy örülsz, hogy dolgozol és akarsz is. A többi majd szépen megy majd magától. Nem vagy lekésve semmiről!!!
Jó éjt, jó netezést, alvást.

Pán Péter 2009.09.28. 05:43:34

Köszönöm,amugy ne igen neteztem,msot értem haza a melobol:D.De ami kell msot nkeme azt meg adja a mumnka:D
süti beállítások módosítása