Átlag nap.

2009.09.23. 13:37

Hát rájötem tegnap hogy utálok felnöt lenni:D.Kb egész délelöt papirokat intéztem,apehba voltam meg hasonlok.Nagyon élveztem.Jah és tegnap még belölem is elöbujt az uriember mert egy vak öreglányt kisértem el a róbert károly krtröl a mexikoira.Sok durva dolgot is meg tudtam egy pl tényleg sokkal jobak az érzékszerveik.Hangonbol pl meg mondta hogy milyen idös lehetek és kb milyen magas.Meg nem is kelet fognom mert csak halota a lépéseimte és azt követe.Tehát le a kalapal a néni elött.Ez a kis fél orás kitérö után egyböl futotam tovább.Kb 4re végeztem is,és haveromnál kötötem ki.Aki 8ra ért haza.Amikor meg érkezet rájötünk hogy kurva éhesek vagyunk,igy valamit kajolni kéne.És volt a hütöbe lángos tészta,kb olyan takony álagu volt:D.Hát kb bevetetük az öszes burger kinges konyhai tudásunk és 10 perc mulva siekrült valamit csinálnujk,aminek a formája egyáltalán nem emlékeztete arra amit  strandon adnak.De az ize olyan volt.Igy rájötem a forma nem lényeg.Ezen felélénkülve mig a haverom palacsinta alakura probálta gyurni a tésztát ami álandona ösze ugrot amint ki nyujtotuk melesleg.Én kis golyokat gyurtam és dobáltam be a fritözbe.Igy születek meg a saját kis lángos golyocskáim:D.Haverom elöször meg dermedve nézte,aztán kitört belöle a nevetés hogy mekkor fasz vagyok.Valahol igaza lehet:D.Aztán kb hajnali 2re sikerült ágyba kerülnünk vagyis én a matracra a földön.Aztán beszélgetünk még kicsit arról hogy milyen jo lesz holnap dolgozni.Aztán jöt a mély pihentetö álomÖ 8kor elhuzto én még aludtam.Kb 11kor kelete az anya fel,hogy csinált reggelit.Kb meg kajáltam és én haza jötem.Most még van ugy 1 orám.Aztán fürdés borotválkozás.Ing vasalás,mosolyfelragasztása.És go kerepesi burger.Ahol haveromnak adot egy pacsit és szivatom kicsit milyen jo volt tovább aludni.Aztán kezdödhet a tudat tágitás.És kb hajnali 2kor végzek.És mivel nincs pénzem cigim se lesz,habár amugyis le szokoba vagyok.

Na mindegy tudom nem volt tul filozofiai vagy elgondolkoztato eszme futatás.De néha ilyen is kell.Már csak azért is hogy tudjátok miböl élek:DJah és igérem amint lesz fényképezö gépem tuit tezsek föl magamrol képet.Amint a brugeres ruhába feszitek.De hogy ne gyertek rá ki vagyok töben is leszünk a képen,mert persze fö az inkognito:D

Arrivederchi

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr601401706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tanillati (törölt) 2009.09.23. 14:47:00

Hát így megy ez ,de köszönet.kissé zizi vagy de ki nem ,én csak azért vagyok kognitó mert ,na majd rá jössz hamarosan de ha nem hagysz nekem békét,és folyton cikizel,mert jól érzem ugye, leszedem a fülecskéd.c fínom voltam?Párbajozzunk az éjben.

Pán Péter 2009.09.23. 15:08:12

@tanillati: Hát zizin szép az élet:).Leg jobb dolog ha magunkon tudunk mosolyogni.És én este sültkrumplik és burgerek közöt fogom vivni a párbajom:)

pizs (törölt) 2009.09.23. 15:37:48

Bocsika kicsi Pán Péter!
De válaszolj nekem miért írsz ennyire rossz helyesírással? Nem vagy magyar? Vagy mi a baj? Borzasztó téged olvasni!
Könyörgöm, mond már el egy-két olvasódnak, ezen a téren miért sántitasz?

kicsi bogár 2009.09.23. 15:52:13

Van egy-két komentező akinek nem válaszoltál, miért?

pizs (törölt) 2009.09.23. 16:02:36

Ha nem ütöttem volna be a google-be a blogod nevét, akkor nem láttam volna a blogod elejét, ahol írod, amerikai srác vagy... ha ez igaz, megbocsájtható a rossz helyesírás. Az indexen, a bloghun, csak mindig a napi írásaid vannak, és nem mindig ér rá az ember az egész blogot elolvasni.Igaz archivum van, de sokunk figyelemen kívül hagytuk...
Mindenesetre nem egészem értelmezhető a mostani életed, csak gondolom az apehos intézésről, Pesten vagy...

sárkányszív (törölt) 2009.09.23. 18:24:53

@Pán Péter: Ó de örülök !!!Nagyon izgultam nem voltam e durva ,igazán nem akartam volna ,nem kell a párbaj . És bocs.Elbújdosok.

Pán Péter 2009.09.24. 12:22:26

@bokapiri: Te komolyan az idegeimre akarsz meni?Figy lejeb van egy bejegyzésem amit az olvasoimnak szántam,olvasd el.És meg érted miért ilyen a helyes írásom.

Pán Péter 2009.09.24. 12:25:45

@kicsi bogár: Probálok válaszolnia legtöbb komentezönek.És neked is válaszoltam,ha erre szeretnél célozni ugyan csak egy bejegyzésel lejebb.

Pán Péter 2009.09.24. 12:26:56

@sárkányszív: Komolyan te és Tanillati vagytok a kedvenc olvasoim,jah és még silverblackcat :D.Ezt veheted vagy vehetitek boknak is:D

sárkányszív (törölt) 2009.09.24. 16:26:06

Salom!!! Ja EMBEREK!! ez itt a béke helye,ti elfogadóak vagytok akkor tessék lehet,miért, mit, nem a mi dolgunk,azt hiszem,vagy erősen tévedek,Piroska régen voltál nálam szívesen látlak.Béke veletek.
süti beállítások módosítása