Ösz

2009.09.08. 11:07

Hát igen,el kell fogadnunk lasan a keserü tényt hogy itt a vége a nyárnak.Sokan gyászolják bár nem értem miért hisz a az ösz is van olyan szép mint a nyár,söt talán még szeb is.Én speciel imádom,szertem nézni a lehulo és sok szinü fa leveleket.Szeretem halgatni a zörejüket a lábam alatt,a fák sohajtását.Szeretem a csipös szelet ami felkavar mindent.Szeretem a forro csokit amit igazán csak hidegbe lehet értékelni.Szeretem a reggeli lustálkodást,amikor max a láb ujaimat avgyok hajlando kidugni a paplan alol.Nem tudom szerintem az egésznek valahol emg van a maga varázslatos hatása,amitöl az egész szép lesz.Tehát emberek ne sirasátok a nyarat,örüljetek az ösznek.Én speciel tuti amint meg látom az elsö fa levél halmot,kis büntudatal de mosolyal fogok belerugni.

Nah most egy másik téma,egy büszkén jelenthetembe hogy több mitn 1 hete nem gyujtotam rá,ezt én ugy számolom mint más a kapcsolata napjait.Helyete nyalokázom,egy fokkal egészségesebb és nem okoz akora fügöséget.És azt hiszem lemondok az amerikai tervemröl,vagyis rá ébredtem minek menjek még,elöször végezem el az egyetemet,amit bánok hogy nem idén kezdtem el.És azért mert volt egy szar kapcsolatom nem érdemes elmenekülnöm,még van pár szép dolog amit itt tart,a barátok akik öszintén szeretnek,és talán avn egy lány is,de ez igen erös talán.De ahoz épp elég hogy kimozditson abbol a veremböl amibe mostanáig csücsültem.Jah és tegnap rájötem ha nem megyek amerikába fölösleges félre tenem a pénzem,vagyis valamenyit félre teszek de nem anyit.Igy arra jukadtam ki hogy veszek egy kis kutyát,vagyis nem veszem hanem menhelyröl örökbe fogadom.Mert egy olyan kis kutyát minek vegyekmeg akinek amugyis jo helye van,és tuti valaki meg veszi.Inkáb meg mentek egy olyan kis dögöt,akit el altatnának ha nem fogadja örökbe valaki.Plusz sokkal aranyosabak.Tehát 18 vagyok és lesz egy kutyám,akit nem tudom hogy fogok még hivni,de a hépaisztosz elég jo név,persze nem egyszerü kimondani de különleges:D.De azt hiszem egy uj lakotárs aki körübele az ujcsaládom elsö tagja mert végül is egy kutya anyi törödést és figyelmet érdemel mitn egy ember.Egész jó alap az életem beinditásához.Már csak a háziurat vagy kit kell rá venem ara hogy engedje meg.

Nah ma reggelre enyi.Megyek a dolgomra.Jó öszt:D

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr601367901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

drujk8 2009.09.13. 02:59:00

Néhány hibától elteknitve jó lett. Az őszi történetből lehetne egy kerekebb eszmefuttatást építeni. Esetleg még a kutyus is beleillene.

tanillati (törölt) 2009.09.17. 05:43:48

Minden időszak szép a maga nemében ,gratulálok szép az írásod.

kicsi bogár 2009.09.17. 19:35:59

Ha Te 18 éves vagy, ne is haragudj, de telis-tele vagy helyesírási hibákkal.
A tartalom szép lenne, szépek a gondolataid, bár össze-vissza csapódnak.
Ha egyetemre akarsz menni, ilyen hibákkal ne is jelentkezz!
Olvass sokat, könyveket,helyesírási szótárt és akkor menni fog a helyesírás is!
Bocsi :)

AkiraH 2009.09.28. 17:43:17

Dehogy van itt... :D Mármint igen itt van. De nem muszáj azt el is hinni... Élj úgy, mintha nyár lenne. Én is azt teszem... Jobban indulnak a napok is... :D Az más, hogy mi lesz a vége... :D
süti beállítások módosítása