No komm.

2009.09.04. 23:32

Elöbb irtam egy bejegyzést arról hogy mit gondolok.De valahogy az egész ki törlödöt.Tehát kurva happy vagyok.Nem fogm még egyszer le irni inkább csak röviden ösze foglalom.Tehát volt bene szó a nökröl hogy amelyik normális az már tuti meg halt,az öngyilkoságrol,arrol hogy 39 fokos lázam van, hogy bekéne tépnem de csunyán.hogy a szerelmet tuti valamilyen elmebeteg találta föl.És hogy tele van a tököm.Remélem elég tömör volt és érthetö.Ha holnapra lehigadtam és kihevertem a betegséget talán kifejtem.

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr801361064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SilverBlackCat · http://silverblackcat.hu 2009.09.06. 16:16:19

aham...lényegre törő:D
Egyszer próbáld ki,hogy minden szaron el kezdesz röhögni...vicces.igaz mindenki őrültnek fog nézni,de jobb kedved lesz tőle.XD
egyéb értelmes tanácsokért és lelkisegélyért tudod hova fordulj:)
süti beállítások módosítása