Lucy

2009.08.23. 22:16


 Már több mint 4 honapja nem irtam,nem tudom miért de nem volt kedvem se idöm.De most be potolom,igazábol az elején kéne kezdenem a nyáriszünettöl.(az éretségi nem fontos meg volt jo lett szarok rá).És hogy miért egy nöi név a a bejegyzés cime?Talán azért mert egy lányhoz kapcsolodik a nyaram,vagyis pontosabn körülöte forgot.Ezt nem ugy mondom mintha bánám söt eddigi legjobb nyaram volt.De azt hiszem a leg elején kéne kezdenem és akkor értelmet nyerne az egész.Májusba ismertem meg,az interneten a szokásós ugyse lesz nöm sürgösen találni kéne egyet pánikban szenvedtem.Igy feltetem magam a myvip randira.Igazábol semmi komolyra nem számitotam,de jött egy levél,aminke a lényege az volt hogy szivesen beszélgetne velem.Ö volt Lucy.elöször nagyon izgult probáltam poénkodni és adni a szokásos  hülyegyerek stilusom,és bevált egy idövel oldodot a hangulat.És végre egy olyan ember volt akivel ha beszéltem msnen hoszu válaszokat adot és nem fél oránként irt.Elöször csak barátkozni akartam nem éreztem hogy többet szeretnék.A 3. beszélgetésünkön elmondta hogy sajnálja de csávoja van,erre nem tudtam mit mondjak de mivel még mindig nem éreztem semmit gondoltam probacseresznye.És a szivemre halgatam nem küldtem el a fenébe,hanem továb beszélgetünk.Az elsö találkozásunk egy alvin koncerten volt a zpbe.De egy sajnálatos véletlen során le jöt a csávoja is.Ez kiboritot dühös lettem és féltékeny pedig nem volt mire.Be kelet látnom nem közömbös mégse ez a lány számomra.Hogy ki javitsuk a hibát találkoztunk ujra már csak ketten és leültünk a dunapartra beszélgetni.Elöször itt kezdtem felismerni a lányt akit szerethetek.Csiptema stilusát kelöképen bolond, és vicces emiat nem unatkoztam melete.És mivel mindig tud uj meg uj témákat felhozni nem éreztem magam anyira kelemetlenül hogy én joval csöndeseb vagyok,szeretem csak ugy halgatni.Rövid idön belül többet tudot meg rolam mint bárki más,de enek a forditotja is igaz volt sok dolgot meg tudtam rola.Pár héten belül sokkal töbet jelentet nekem mitn egy barát.Meg történt az elsö csók,amitöl féltem,mert tudtam hogy nem szabad.De miután meg csokoltuk egy mást nem tudtam elenálni,ujra meg kelet tenem.Az nap csak erre a csokra tudtam gondolni arra hogy milyen könyü volt és hogy milyen finom,ilyet edig nem éreztem,tul szép volt hogy elhigyem.Ez után ösze vesztünk,de ujra kibékültünk és igy folytatodot tovább.Az ezután történteket ecsetelhetném mélyben és részleteseben,de fölösleges lene anyi a lényeg hogy ez töbször is meg történt,hánykolodtam az érzelmekne hol fönt voltma hol lent.Csók öszeveszés,ujra csok öszeveszés megint.Mig végül kinem kötem Lucynál.Mivel tartom magam valamenyire uri embernek még ha nem is látszik ezt nem részletzem,de gondolom igyi s elég egyértelmü mi történt.Azt hiszem ami történt három szoval tudnám leirni,gyönyörü,izgato,és frenetikus.Ez után kiderült hogy a fiujába szerelmes még mindig,én erre csalodtam és dühös voltam.Meg probáltam elfeljteni aminek a legjobb modja az volt hogy ha meg utálom,szándékosan olyandolgokat vágtama fejéhe amitöl tidtam ösze veszünk és dühös lesz rám,és igy én is rá.Meg probáltam kitörölni az életemböl.Ez egy ideig ment de nem birtam tovább kinzot a büntudat,nem birtma elviselni anak a sulyát amit a fejéhez vágtam.igy bocsánatot kértem.Tiszta lapal kezdtük ujra az egészet,ugy ahogy kelet volna,persze az ujra kezdés se volt zökenö metnes,de mi az?De azt hiszem ma elmondhatom hogy meg érte és hogy nem volt fölösleges a nyár,nem tudom mit érzek pontosan Lucy iránt,különleges nekem,megnevettet,szertem öszintén joban mint bármit,és azt hiszem még igyse értem a közelébe az érzésnek.De azt hiszem ha megcsokolsz valakit és érzel valamit akkor érted egy kicsit.

Sajnálom ha nyálas lett,én ugy érzem hogy igen az lett,tehát akkor tuti elégé az:D.de sajna nem tudnám máshogy meg fogalmazni.

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr111333629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

menedzser23 (törölt) 2009.08.31. 04:13:53

Ne szomorkodj. Egy ilyen kedves fiú biztos könnyen talál magának barátnőt, olyat aki szabad. A nyárnak vége, de az ősz biztos tartogathat szép dolgokat számodra. Üdvözlettel: Sandra
süti beállítások módosítása