Átlagos nap.

2009.04.03. 23:35

Ma töbrészböl is fura napom volt,vagyis jo,egy it a tavasz ketö az amerikaifoci ma kurva jol ment és ez nem kifejezés.Uj posztra álitotak és elöször fura volt de késöb belejötem és joban ment mint az elözö.Aztán haza felé ma a a busz meg áloba rám köszönt egy csávo akit kb 30szor látam már mert mindig uygan azla a buszal jár mint én.Hát nem akrtam bunko leni meg mért ne tetem volna,visza köszöntem ere egész uton vele beszélgetem.Fura volt nem teljesen százas az ürge.De minden esetre szorakoztato volt.Ja és van még egy iylen emlékem a hétröl amikor egy csöves ált le velem társalogni hoyg mi a különbség az amcsi foci és a rögbi közt.Azt hiszem vonzom az idiotákat:D.De nem baj igy van mivel töltenem a szabad idöm.De ma a 50 perces ázásom alat a kádba volt idöm gondolkozni,és rájötem minért csinálom a focit,és mért nen hagyom aba mint a töbi sportot.Rájötem hogy aki csapattag lesz az belép egy uj családba.Egy olyan ba ahol nem számit hogy honan jöt ki ö,és hogy mit tett edig.Csak a jövöbe be következö teteink számitanak.Olyan mint az ujá születés.És egybe mint egy utopia,a másikra mindig számit hatunk segitenek és tovább hajtanak ha már nem megy.És maga az edzés vagy a mecs olyan mint kb egy zuhanás.Már elengeted a biztos talajt és a semi fölöt vagy nem gondolkodsz csak élvezed a pilanatot és ez tart kb másfél oráig vagy tovább.És azt hiszem ezekért a dolgokért már meg éri csinálni.

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr111044998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása