Ujra a felszinen.

2009.03.25. 16:25

Hát ujra kezdem,de azt hiszem teljesen elöröl.Elöször is Tóth Miklós vagyok(azt hiszem ez nem sokat változtat a dolgokon de legaláb nem bujok egy álnév mögé)17 éves gimnazista.Idén éretségizem viszont ezt nagyon utálom,fölöslegesnek tartom és ez is csak arajo hogy a tanárok biztatást kapjanak arol hogy,igen tanitotam valamit az elmult x évben.Egyedül egy dolog miat teszem meg és az az apám mert neki meg igértem hogy jora fog sikerülni ha kifizeti a ameriakifoci felszerelésemet.Anyámal és két testvéremel élek együt.Szeretem mindanyiukat de szeretném már it hagyni öket.És egy uj családot alapitani,és it nem feleségre gondolok meg pár hülye gyerekre,hanem ara hogy uj biztos pontot akarok keresni.Emelet kezdem elveszteni az álom világomba vetett hitemet,kezdem én is ugy látni hogy nem lehet változtatni a környezetemen és tényleg olyan szar helyen élek mint mindenki más.Azt hiszem a nem hivhatok minden lányt Wendynek.Mert ezeknek átlagba az a vége hogy ugyse jön ösze.Volt ugy 2 hete egy ujab kapcsolatom azt hiszem mondhatom enek mert 2 hétig tartot.És ha nem töröltem volna ki a blogomat akor biztosan azt irtam volna hogy Wendy igy meg Wendy ugy,de nem bántam hogy nem tetem meg mert akor meg azért sirnék most hogy mért?mért? és mért?.Habár lehet hogy igy is meg fogom teni de majd probálok felületes maradni.:DÉs azt hiszem hogy az utobi események lavinája mozditot aréb.És bármenyire is probálom pozitivnak látni a világot néha ugy érzem mintha beleörülnék.Probálok ki törni abol ami körül vesz,és meg szabadulni a metaforikus láncoktol.De ez egy nehéz melo.És a blogom cime is ide kapcsolodik mert az a cél hogy szabadság azt hiszem egész jo cél,de sajnos konkrétat nem tudok rola mondani,Nem tudom milyen érzés lehet nem tudom mikor és hogyan következikbe és nem tudom mit kel érte tenem.De azt hiszem ha meg találom akor tudni fogom hogy ez az.

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr171025144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása