Tudathasadás küszöbén.

2009.09.06. 21:27

Az egyik pilanatba tul vagyok rajta a másikba,halálosan szerelmes vagyok,az egyik pilanatba kést szurok a szivébe a másikba jo pofizom.Egyszer tudom barátként kezelni és élvezni a dolgot,a másik pilantab már megöl a féltékenység.

Nem tudom,olyan érzésem van mintha kezdenék meg örűlni.Percröl percre változik a véleményem rola.Reggel szándékosan probáltam felbaszni az agyát hogy ordibáljon,veszekedjünk és ujra legyen vége,amit egyszer már el követem.Este jo pofizom és szerelmes vagyok és nem akarom hogy vége legyen soha,még ha más csávoval is jár akkor is melete akarok lenni,hogy hát ha egyszer képes lesz emg szeretni.A barátaim 4 honapja idiotának tartanak hogy enyi ideig futok egy lány után,de nem tudok mit teni akárhányszor össze vesztünk uijra bocsánatotk kelet kérnem.Szerelems vagyok belé és nem értem számára mért nem tudom ugyan ezt jelentnei,hisz mindent emg probáltam.Ha sirt megvigasztaltam,ha valami baja volt segiteni akartam.És szeretetem ez volt a leg több amit adni tudtam.De valahogy igyse jött össze.Valahogy midnig csak barát,és ezt nem értem,hogy miért kell igy lennie.És hittem abba amikor azt mondta hogy különleges vagyok neki,ugy gondoltma ezért csokolozunk.De amikor el árulta,amit amugyis tudtam tehát nem értem miért taglozot le anyira,hogy csokolozot az egyik exével,kiakadtam és amikor másnap közötle hogy 2 másik emberrel még jobban.Csalodtam bene és abba amit mondot,és magamba is.Nem tudom magam nagyon máshogy látni meg csokolt mást is,tehát annyira mégse lehetek számára különleges.Az nap amugy át mentem a legjobb barátomhoz,mert neki csináltunk sütit mert ösze vesztünk valamin,és bocsánatot akrtam kérni.De ez lényegtelen,kb ö mondta miközbe kétpofára tömtük a sütit hogy ebbe igy bele fogk örűlni.És hogy valamit tenem kell.És igaza lett eltelt 1 hét és tényleg már az épelmélyüség határán vagyok.

Nem tudom mit kéne tenem ha utálom msot holnarpa szertem,ha msot szertem utálni fogom.De amikro utálom egyböl elö törnek az emlékek,és lázasan kapaszkodok az összesbe.a csókjába,a beszélgetésekbe,az együt töltö az idöbe,a szeretkezésbe.Nem tudom el engedni ezeket az emlékeket,probáltam de minidg visza tértek.Tényleg nem tudom....

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr651364601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

L.N.D. 2009.09.06. 22:14:05

Kedves Péter vagy Pán?...
A név mindegy, hogy szólítlak, hisz csak az tudja ki vagy, aki ismer.
Amit levontam ebből az írásból, és amit megosztanék veled, a következő:
"Ha nem szeret úgy, ahogy te szeretnéd, az még nem jelenti azt, hogy nem szeret szíve összes szeretetével!" - ez valami idézet, nem tudom ki mondta, egyik ismerősömnél láttam msn-en kiírva. Tény, hogy teljesen igaza van. Honnan tudod, hogy a lány nem szeret téged?!
Biztos vagyok benne, hogy szeret, és arról, hogy nem szerelmes, nem tehet róla. Nagyon imád. Ez tuti. És egy ilyen idióta lányt felejts el, mert nem érdemli meg azt se, hogy ránézz! Hidd el, hogy találsz mást, sokkal jobbfejebb, szebb lányokat, mint ő.

Fel a fejjel, és éld tovább az életed! Ezt tanácsolom!

Lucy N. Darkness

SilverBlackCat · http://silverblackcat.hu 2009.09.07. 01:35:15

Hiába adnék most mindenféle bölcsebbnél bölcsebb tanácsod,nagyon jól tudom,hogy az érzelmeiden nem változtatna,tapasztalat.Túl fogod élni,az idő csodákra képes,csak arra vigyázz,hogy ne csak egy felé nézz.Attól,hogy ezt a lányt szereted,még ne halaszd el a lehetőséged,hogy másikkal is megismerkedj.És ennél nagyobb őrült már nem leszel,ne aggódj!:D kitartás!

Daemona 2009.09.07. 12:49:05

Szió!
A helyzet az, hogy velem is volt ilyen, tehát nagyon is értem mi zajlik most benned. Írtam is róla bejegyzést az utolsó nagy összeveszésünkről, annyira nagyra sikerült... Azóta persze kibékültünk, de lekopogom én túl vagyok rajta (hozzátenném 2 és fél évig nem tudtam kitérni a vonzásköréből:P). Tudod mi segített abban, hogy túltegyem magam rajta? Egy új szerelem. Ahogy SilverBlackCat is írta, tekintgess te is másfelé, mert így sosem lesz vége. Gyanítom még egy ideig mindig hozzámenekülsz majd vissza, ha kudarc érne netán(velem detto így volt, mert persze 2,5 év alatt engem is ért jó pár kudarc), de az idő majd mindent megold.
Szebbet, jobbat! :)

menedzser23 (törölt) 2009.09.08. 02:33:44

en is ereztem mar ugy, mint te. jo, hogy leirtad. talan sikerült kiirni magadbol ami faj.
süti beállítások módosítása