Hát azt hiszem nekem is eljöt a pont amikor besokaltam magamtol.Sajnos én se vagyok tökéletes vagy szerencsémre nem vagyok az,ma rádöbentem hogy geci sokat igérgetek,hogy majd lemegyek edzeni hogy majd elmegyek dolgozni,hogy majd irok blogot stb...De ezeknek általába a felét se teljesitem,nem voltma edzésen kb nyári szünet otta najo voltam ketön kb,az is igaz hogy nem volt pénzem fizetni,de az elmult 1 honapba volt és simán járhatam volna,és lasan itt a szeptember 26. az elsö junior mecsünk.És kb kibaszotul nem vagyok formába de semenyire.Melom sincs pedig ki akarok huzni amerikába,és a könyvemmel se tartok sehol.Na mindegy nem sajnáltatom magam.

Elöször is elkezdeném az elején hogy mit kell meg csinálnom ahoz hogy legyen belölem valaki,aztán kb minden nap le irom hogy mit teljesitetem.

1,Ujra el kell kezdenem edzeni ugy mint régen,hogy edzés és csak utána barátok vagy bármi más.

2.Melot kell találnom hogy tavaszal el tudjak huzni ebböl a tetves országbol.

3.A könyvemmel is kell foglalkoznom.

4.Továb tanulásra egy kis idöt forditani még ha nem is akarok egy idejig egyetemre járni.

Tehát holnap szerda,pont edzés nap tehát délután lesütöt szemmel el sétálok az edzö melet és beálok a sorba,kettö reggel amikor fel kelek végre le borotválom a  fejem,mert már ezt is rég ota igérgetem.Holnapra enyi a teljesiteni valo táv,de azt hiszem eniy is elég lesz majd csütörtökröl még irok.

Na mára enyi csáó

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr711354372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása