Egy mese vége.

2009.03.28. 11:00

Ébredj királyfi,álmod oly édes és szép,de mégis kinoz.Ébredj királyfi a birodalmad lángokban áll,néped jajkiáltása tornyodik szál.Ébredj királyfi ez az álom szét tép,szivedbe ontja mérgét.Ébredj királyfi valoságod felhöként tova szál.köny és gyász vár,sorsod veled szemben ál.Ébredj királylány valaki rád is vár,és érted mindenel szembe szál.

Ébrejd!!!!

Ezt a remekmüvet aszem ugy hajnali 4 körül irtam egy kemping székben egy házibuliban,és azon belül is egy füdö szobában.:PÉs igy visza gondolva a körülményekhez képest elég jo lett.De az egész este ilreális volt,és azt hiszem enél több szot nem is érdemel:D.

Rájötem ara is hogy bármenyire is probálok felejteni anál inkáb ujra belegabajodok az egészbe.(igen az exemröl van szó)Az valamiylen ördögi kör nem tudok belöle szabadulni.Azt hitem hogy nem lesz ot a tegnapi bulin és igy egész jol indult az estém.Aztán mégis ot volt,nem baj nyeltem egy nagyot és továb léptem,probáltam kerülni egész este de nem nagyon ment,nem tudtam ugy teni mintha nem érdekelne.És bármenyire is akartam az a lácat mögé bujni hogy huh végig csajozom a világot,és ö már nem is számit.Nem megy,és ezt a látcatot igazábol a töbi haverom miat kel fent tartanom mert ök nem értik meg hogy mit érzek szerintük ez csak egy gyerekes dolog.De amikor meg látom szinte meg babonáz,azal ahogy kinéz amilyen ilata van,ahogy mosolyog.Ki készitö olyan mint egy fügöség.És tudom hogy a legjobb ha elengedem.És azt hiszem ezt meg is tetem de atolmég magamba nem tudom lezárni és nem is akarom,ma például áltunk a busz meg áloba és nem szolaltam meg,meg kérdezte mi ez a csönd ere én hogy nics mit mondanom,aztán valamit fecseget a tavaszrol de gyorsan abahagyta és ö is csak ált szotlanul.Néha örülnék ha bele látnék a fejébe,hoyg tudjam mire gondol.

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr371030766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása