Az eltünt ház szám.

2009.09.15. 18:36

Na azért irok két külön bejegyzést ermt ez teljesen el fog térni az elözötöl.Ebben a bejegyzésben egy fiu történetét,és egy eltünt házét fogom el mesélni.

Hol is kezdjem?Azt hiszem az elején el kellet menem tüdöszürésre ma reggel.Mert kell a burger kinges melohoz.El is mentem az örsi sztkba de ott azt mondták sajna ök nem foglakoznak ezzel,keresem meg a kerületemben lévö,tüdö szürö állomást.Haza mentem megnéztem az interneten.Hunyadivár ut 43/b avgy mi volt.Meg néztem térképen is.Szerencsére 2 meg állo buszal.Jo gondoltam nem halasztgatom még ma elintézem.Leszáltam a buszrol és elkezdtem sétálni,kb 10 perc után meg találtam az utcám.Fura volt hogy az utca egyik oldalán 65 viritot a másikon 43.de ez nem érdekelt.El indultam lefelé és oh igen egy szinház volt ott ahol a korháznak kelet volna lenie.Nem értetem valamit tuti el néztem igy töbször föl alá végig sétáltam az utca szakaszt de ne mtaláltam a 43/bt.Emelet a szinház ellöti táblára az volt ki irva szinháza 43/dben.De töle pár métere a bejárat meleti portán a 43/a tábla volt látható.Hirtelen nem tudtam vagy én kaptam tudat hasadást vagy a szinház.Mert ha a táblára halgatok lefelé van a 43/b de ha a porta falán logo házszámra akkor fölfelé.De végül si egyik irányba se volt.Fölfelé a következö ház szám a 47 volt tehát nem elég hogy az általam kereset ház eltünt de még a melete lévö is.Igy el határoztam el megyek inkáb a zugloi tüdöszürö rendelöbe,mert az csak a helyén van és nem bujt egy szinház alá vagy mögé.

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr501384520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tanillati (törölt) 2009.09.17. 05:41:44

CCc,miért nem léptél legalább fel ha már ott voltál?

Pán Péter 2009.09.17. 12:58:57

Hát bántam,is mert másnap meg találtam a szinház mögöt:D,még egy fél órás keresgélés után:D

SilverBlackCat · http://silverblackcat.hu 2009.09.17. 17:54:48

congartulation! én se vagyok egy gps,megértem a helyzetet:D
süti beállítások módosítása