Szabadság

2009.10.09. 04:17

Amikor az elözö blogomat töröltem és elkezdtem ezt irni,az volt a célom hogy meg találom a szabadságot.De utközben el felejtetem ezt a célt,szelid letem.De ugy látszik akaratlanul is követem a sorsom.Szerelmes voltam és amig bazt hitem kölcsönös repültem,szabad voltam.Nyári szünete végig piáltam nem is voltam othon vagyis ritkán.Most melozom azt csinálok amit akarok senki nem szekiroz ez is egy formája a szabadságnak.ÉS ugy néz ki haverom hoz költözöm,mert az anya elmegy othonrol és igy üresen marad a keco,és amugyis ált együt melozunk a burgerbe igy ilyen szempontbol se rosz.Plusz mivel alig vagyunk othon nem is lene nagy a rezsi.Tehát fügetlen felnöt leszek,aki max már csak a társadalomtol füg és az országtol.De ilyen fiatalon ennyi is elég.

Jah most jötem rá vanak fura szokásaim,épp török ülésbe ülök és amikor nem irok tejbe mártogatok kakaos kalácsot.:dDe tök finom:D.hh most jol laktam,már csak két bajom van egy  hogy náthás vagyok de rohadtul.És a bank kártyám kodja még sehol.Jah van még egy gond van egy lány akivel már régota szeretnék talni.Ugy volt ma ir myvipen hogy mikor,és tudom hogy el olvasta a mai levelem amibe az ált hogy szombaton rá érek.De igazábol ez nem az elsö lene hogy szarik rám,tehát szeretem emg minden,de nem különöseben izgat.

Edigg nem futotam busz után,hát most már csaj után se.Na jo mindegy szép álmokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadsag-utjain.blog.hu/api/trackback/id/tr731437988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sárkányszív (törölt) 2009.10.10. 15:25:38

Ember küzdj és bízva bízzál.

tanillati (törölt) 2009.10.10. 15:27:13

Csak vidáman ,mert az gyógyít ,majd jön még az a lány .De azért csak ő is tudja ám hogy Te futsz utána.

Pán Péter 2009.10.10. 19:42:46

@tanillati: Nem hiném hogy tudja,vagy csak nem akarja tudni.

Pán Péter 2009.10.10. 19:44:02

@matakati: Ismersz,ha már egy bejegyzésemet is el olvastad ismered az érzéseimet,az életemet.Most már töbet tudsz rolam mint egykét barátom.:)

matakati (törölt) 2009.10.10. 21:55:11

@Pán Péter: Az jó,de én már megégtem csak távolról csodálok mindenkit.De édes vagy.
süti beállítások módosítása